Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΤΗΣ HELEN MAKRODIMITRI ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΣΟΦΗΣ ΤΣΙΩΠΟΥ

"Υπέροχη τούρτα σοκολατίνα!!!
Την είδα,μου άρεσε,την έφτιαξα και είχα δίκιο....είναι καταπληκτική!!!
Η συνταγή είναι της φίλης μου Helen Makrodimitri και την ευχαριστώ πολύ πολύ γιατί μετά την ''Πάστα Ταψιού Σοκολάτα''τη δικιά μου είναι η μόνη σπιτική σοκολατίνα που άρεσε στην οικογένειά μου!!!
Η δόση στις φωτό είναι διπλή και η τούρτα βγήκε...4όροφη!!!
Δε συνιστώ να γίνει αυτό.Μέχρι 3 δίσκους παντεσπάνι είναι αρκετό,γιατί μετά υπάρχει κίνδυνος να καταρρεύσει η τούρτα!!!
Η κανονική δοσολογία της Ελένης είναι για μια τούρτα σε τσέρκι 26-28 εκ.κομμένο το παντεσπάνι σε 2-3 δίσκους!
Σας δίνω τη συνταγή της όπως την έγραψε εκείνη και στις παρενθέσεις είναι οι δικές μου ...πινελιές!TΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ!!!"  ΣΟΦΗ ΤΣΙΩΠΟΥ
Παντεσπανι:
4 αυγα (εγώ έβαλα 5)
1 κουπα ζαχαρη
1 κουπα φαρινα απ
2 κ.σ κακαο
2 βανιλιες (εγώ πρόσθεσα και λίγη κανέλα!)
Σιροπι:
1 κουπα νερο
1 κουπα ζαχαρη
Λιγο κονιακ στο τελος (εγώ έβαλα και χυμό λεμονιού και 1 βανίλια)
Κρεμα:
2 φακελακια garni γιωτης κακαο
1 εβαπορε
1 νερο απο το αδειο εβαπορε
1 ζαχαρουχο γαλα
Ντεκορ:
1 πακετο γεμιστα μπισκοτα με βανιλια oreo
1 φακελο σταγονες κουβερτουρας η μια κουβερτουρα λιωμενη
Παντεσπανι
Χτυπαμε τα αυγα,τη ζαχαρη και τη βανιλια για 15' να γινει κρεμα κ με σπατουλα προσθετουμε το αλευρι κ κακαο κοσκινισμενα ανακατευοντας απαλα. Βαζουμε το μειγμα σε στρογγυλη φορμα του κεικ με λαδοκολλα στον πατο. Ψηνουμε για 30' στους 180 στον αερα η μεχρι να ξεκολλησει απο τα τοιχωματα (εμένα μου ψήθηκε στα 20 λεπτά!!!)
Σιροπι
Βραζουμε το νερο και τη ζαχαρη για 8' και αφου το αποσυρουμε απο το ματι ριχνουμε 2 κ.σ κονιακ και αφηνουμε να κρυωσει.(εγώ το βράζω μόνο 1 λεπτό για μην είναι ''βαρύ''!!!)
Κρεμα
Χτυπαμε τους δυο φακελους γιωτης με το εβαπορε κ αφου το αδειασουμε το γεμιζουμε με νερο, το αδειαζουμε κ αυτο στο μιξερ κ χτυπαμε 5'. Προσθετουμε και το ζαχαρουχο,χτυπαμε αλλα 2' .Τη βαζουμε στο ψυγειο για 30'-1 ωρα να παγωσει.(Εγώ τα έριξα όλα μαζί στο μίξερ και τα χτύπησα!!!)
Συναρμολογηση
Χωριζουμε στα δυο το παντεσπανι κ το γυρναμε απο την εσωτερικη του πλευρα το καθενα για να το σιροπιασουμε με ενα πινελο
Σε μια τουρτιερα βαζουμε ενα παντεσπανι σοροπιασμενο,τη μιση κ λιγοτερη παγωμενη κρεμα,παντεσπανι σιροπιασμενο και κρεμα απο πανω και περιμετρικα.
Στολιζουμε γυρω γυρω με τα ορεο κομμενα στη μεση η ολοκληρα. Γαρνιρουμε απο πανω με λιωμενη σοκολατα σε γραμμες και στη μεση βαζουμε 2 ολοκληρα ορεο.
Καλη επιτυχια!!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Καλό θα είναι επειδη η υφή της μους είναι λίγο αραιή και ανάλαφρη,να στήσετε την τούρτα μέσα σε τσέρκι και όταν παγώσει στο ψυγείο να την ξεφορμάρετε,και να την καλύψετε και εξωτερικά με την υπόλοιπη κρέμα!!!
Στολίζουμε όπως μας αρέσει!!! Εγώ έτριψα μπισκότα Oreo πασπάλισα όλη την τούρτα εξωτερικά και γαρνίρισα με γκαναζ μαύρης και λευκής σοκολάτας!!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου